czwartek, 1 marca 2012

Radośnie mi :)

Najpierw: losy się robią, losowanie mam nadzieję przeprowadzić jutro, bo dzisiaj jest szaro-buro-i-ponuro, więc nawet zdjęcia z losowania by nie wyszły :)

A teraz coś, co mi dzisiaj humor poprawiło. Odebrałam dzisiaj bardzo miłego maila- ale szczegóły wyjaśniłam na drugim blogu, na który tez Was dzisiaj zapraszam :) Może znajdziecie chwilkę i poczytacie co tam skrobnęłam ;) Chcę wam zaprezentować pracę konkursową, którą wysłałam w ostatni dzień 2011 roku na konkurs literacki, a dzisiaj dostałam maila od Pani, która czytała go przed składaniem pokonkursowej publikacji.
Zapraszam do lektury :)

1 komentarz:

  1. Widziałam wpis na fb i dopiero teraz, z tym postem, skojarzyłam Ciebie stamtąd i Ciebie stąd. :D Gratuluję serdecznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń