sobota, 14 stycznia 2012

Kumihimo- po raz pierwszy

Po pierwsze- przypominam, że tylko do jutra do około godziny 14 można licytować moje bransoletki przekazane na aukcje WOŚP. DOSTĘPNE TUTAJ


Po drugie- zapowiadane nowości :) Kumihimo :) Myślałam, że to jest niesamowicie skomplikowane, trudne i wymagające precyzji, ale... :) Można przy tym się odprężyć, robi się szybko i przyjemnie :)

Pierwsza- Spacer brzegiem morza- w kolorze błękitnej wody i piasku, ozdobiona rozgwiazdowym charmsem (coś ostatnio za mną gwiazdeczki chodzą).

Potem zaczęłam pleść drugą, ale przyszła mama i powiedziała, że ona też chce spróbować :D I nagle bransoletka ma 30cm długości :D Muszę trochę jej rozplątać, żeby miała odpowiednią długość.
Brak mi wyczucia, ile sznurka trzeba nałożyć. W pokazywanej powyżej bransoletce było go o wiele za dużo. Natomiast w tej poniżej (dziękuję wizażowej Astartis) bałam się, że zabraknie mi czarnego. Efekt bardzo mi się podoba, ale dla tych, którzy chcieliby spróbowac tego wzoru od razu mówię, że jest sznurko-chłonna (chodzi o rząd zewnętrzny, u mnie czarny).


I na sam koniec zakładeczka- z koniczynką na szczęście. Tata stwierdził, że koniczyna kojarzy mu się z logiem PSL-u. Nie wnikam, mi tam kojarzy się z Irlandią i Dniem Św. Patryka, ale ok. W każdym razie to "kolejny egzamin"- Prawo żywnościowe i zarządzanie rolnictwem. Żeby choć trochę z rodzimą partią miało wspólnego...

12 komentarzy:

  1. Gosiu śliczne bransoletki. Połączenie kolorków w pierwszej świetne!
    Cieszę się, że mogłam pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu coś nowego! Bardzo podobają mi się te bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Bardzo lubię te twoje bransoletki :) I nowe techniki - podglądam i zawsze mam ochotę próbować ;)
    Zakładka cudowna - ale zdecydowanie "patrykowa" a nie psl-owska jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bransoletka jest cudowna. Te kolory ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbowalam ostatnio tej techniki i wyplotłam dwie bransoletki. Niestety do dyspozycji miałam tylko sznurek jibilerski... Muszę przyznać, że twoje satynowe daja o wiele ładniejszy efekt. Pięknie Ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałabym problem z wyborem tej jednej:) Świetne bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba pierwsza bransoletka ,świetnie dobrana kolorystycznie.Za to druga nieźle zakręcona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładeczka - cudo, a w ogóle te plecionki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bransoletki, kupiłam ostatnio kółko do kumihimo i zrobiłam narazie 1 bransoletkę. Bardzo mnie ciekawi jak zrobić tą z czarnym sznurkiem zewnętrznym.

    OdpowiedzUsuń